deniizz_ YuvarlanamayanPaanda çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için başvuru sonuçları ne zaman açıklanacak ondan bilginiz varmı acaba 🥰
YuvarlanamayanPaanda deniizz_ özel tartışma kuralım askm ordam sürekli konuşurx hamişmisin sende bu süreci beraber geçirizz
BasimAgriyor deniizz_ evet canım eşim jandarma biliyorum. İnternete bir daha yaz bakalım uzman jandarma alımı ne zaman bitmiş 😄
BasimAgriyor deniizz_ teşkilatta genç uzman jandarma yok, çoğu yaşını almış kişiler. Çünkü artık alımı yok.
BasimAgriyor deniizz_ hanımefendi uzman jandarma ile jandarma uzman çavuş aynı şey değil diyorum anlamıyorsunuz. Tamam siz en iyisini bilirsiniz
BasimAgriyor deniizz_ anlayan anladı tabi, ufak yanlışınızı düzeltmek istedim nedense zorunuza gitti. İlk cevabınızda alay eder gibi gülen yüz atmasaydınız belki de işinize rn yarayacak cevapları benden alabilirdiniz. Size iyi günler
deniizz_ BasimAgriyor sizde uzman jandarma diye Bi rütbe yok artık demek yerine kibarca sizden sonra yazan kişi gibi güzellikle “uzman erbaş alımı varmis sanırım onu demek istiyorsun” bu tarz bisey yazsanız daha iyi olabilirdi sizede iyi günler..
YuvarlanamayanPaanda BasimAgriyor açıklama yaparak yorumda bulunursan anlarlar canım erbaş vr uzman arasındaki farkı iyi günler tek siz bilmiyorsunuz merak etmeyin
BasimAgriyor deniizz_ sizde uzman jandarma diye Bi rütbe yok artık demek yerine kibarca sizden sonra yazan kişi gibi güzellikle “uzman erbaş alımı varmis sanırım onu demek istiyorsun” bu tarz bisey yazsanız daha iyi olabilirdi sizede iyi günler.. @deniizz_ hanımefendi dalga mı geçiyorsunuz son mesajınızı cevaplamamıştım zaten. Ben susmuşken konuşmaya devam ediyorsunuz hala.
YuvarlanamayanPaanda BasimAgriyor tek fark erbaş uzman onbaşı olarak başlayıp ilerledikçe 6-12 ay arasında jandaema uzmanlıga terfi ediyorlar oda maaşlarında 300 500 bi fark gerisi aynı @deniizz_
BasimAgriyor YuvarlanamayanPaanda maaş farkından öte rütbe farkı var. Asb ile uzm çavuşun arasındaki veya asb ile teğmen farkı gibi. Arkadaş gerçekten uzman jandarma alımı olduğunu da düşünmüş olabilirdi nerden bilelim?
BasimAgriyor YuvarlanamayanPaanda size bilmiyorsunuz demedim zaten, soruyu soran bilmiyor ama ısrarla öyle bir rütbenin hala alım yaptığını iddia ediyor. Neyini üstünüze alındınız anlamadım
EceAtak deniizz_ Zor bi süreç eğitimleri aşırı zor 6 ay sürüyor eşimin 77 günü kaldı bitti sayılır Kastamonu da şuan Kasım da yeri belli olacak 15 günlük bi izini var eğitim bitince
Smyye0303 deniizz_ benim eşimde jandarma canim 6 senelik olduk mardindeydik ev taşıyabiliyor taşınacak yerdeyse genelde hepsi eşini götürüyor eğitimi bilmiyorum sormam lazım