Miracleee Benimle aynı günlerde olan var mı. Daha 180 günümüz var doğuma. Çok güzel çok heyecanlı Bi süreçmiş bu. Rabbım tüm güzel insanlara nasip etsin 🤲
Gul1616 Miracleee bizim de son 170 . Hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi 😍
Miracleee mommys1 oo maşallah. Bende Bi 100 gün daha geçince 80 kalacak diyip kendimi heyecanlandiriyorum 😁 cinsiyetini nedir. Tam doğumunuz ne zamana denk geliyor
mommys1 Miracleee ahhahshd bende son 99 a gün sayıyorum sjdkdld kızım olacak nasip olursa 🫶 10 ocak gözüküyo doğum ama ben normal istemiyorum dedim doktora 3 ocakta alırız sezeryana seni dedi bakalım 😂
Miracleee mommys1 10 gün sonra son 99 🫨 bende normal istiyorum şuanda ama değişebilir belki bu isteğim zamanla. Sağlıkla gelsinler de gerisi çok mühim değil aslında
mommys1 Miracleee ben normal asla yapamam büyük konuşmayayımda panik ataklıyım kesin bayılırım kendimde o cesareti hiç görmüyorum 🤔
Miracleee mommys1 benimde panik atagim var canım. Son 1 senedir hiç atak yaşamadım. Ve hamileligimde de şükür çok iyiyim. O an eşimin desteğiyle yapabilirim sanıyorum. Ama her ihtimale karşı sakinleştiriciyi hazır etmelerini isteyeceğim doktorundan.
mommys1 Miracleee ay hayırlısı olsun hakkımızda bebişimizi kucağımıza alalım sağ salim rabbim nasip etsin inşallah 🙏
Miracleee Gul1616 evet erkek dedi iki doktorum da ☺️ iyice kaptırdım kendimi ogluşuma değişmez umarım 😁🌸
Gul1616 Miracleee inşallah yaa benim de 12. Ve 14. Hafta doktorum %90 erkek yanılmam dedi dün devlete gittim çıkıntı var gibi ama kız olma ihtimali yüksek dedi kafam karıştı oğlana iyice adapte olmuştum detaylı da belli olur inşallah net 😂😂
Miracleee Gul1616 hayırlısı olsun canım. Benim de ozeldeki doktorum %99 erkek pek yanıldığım olmaz dedi. Devletteki de direkt erkek dedi.