Kızlar acil benm le aynı olan vafmı sabah tok karna nst girdim doktor nst güzel çıkmadı dedi tekrar nst gönderdi beni bu sefer çıkolata falan yedm girdim sonra doktor şimsi hareket etmiş dedi gğnde 10 hareketin altına dğşerse gel dedi haftaya randevü verdi benim içim öok huzurusuz oldu çok ğzülfüm ya 36+2 haftalığım sizce bişey olurmu:( kalp atşnda falan skntı yok ult da skntı yoktu