Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu henüz adet olmadım ya karnım ağrıyor adet olacam gibi belirtiler oluyor geri gidiyor siz ne zaman adet oldunuz ya önceden de zaten adet düzensizliğim vardı çatlatma iğnesi ile hamile kaldım hamile kalmam diye düşünüyorum adet olsam rahatlıcam ama yok işte olmuyorum duphaston kullanan var mı adetin sökülmesi için