Selamlarr 🌸
Milas devlet Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum herkes çok temiz olduğunu söylüyor. Orada doğum yapan varsa yorumlara gelebilir mi?
Sancıyı tek başımıza odada mı çekiyoruz bilginiz var mı? Onca saat tek başınıza sancı mı çekeceğiz kocamız zaten doğuma giremiyor devlette bari sancı esnasında yanımızda olsun 🥹😔