Dilekseyrek Merhabalar 22+2deyim bir hafta önce detaylı ultrason yaptırdık ve beynının bi tarfında 8mmlik kist çıktı 23.ve 26. Haftalarda geçebilir başka hiç bir şüphe olmadıgından kötü bişi düşünmüyoruz dediler fetal dna testini bile önermediler gerek yok dediler geçicektir dediler fakat 100% bişi demediler sizce ne yapmalıyım bu durumla karşılaşan anneler varmı😭
Selim_Alparslan Dilekseyrek canım birçok kişi açmıştı böyle post daha sonra geçmiş kistler korkma canım
sususdden Umarımki geçecektir çok okuduk bu forumdada lütfen sakin olun sağlıkla kucağınıza alıcaksınız diye umut ediyorum🙏🏻