Aselirmak Kizlarrrr sabah iki doz novarapid gecede 4 doz levemir yaptığım halde sabah acliklarim 100 üstü tokluklarim 140 ve üstü seyrediyor iki gündür endokrin doktoruna ulaşamadım bir hafta sonra kontrolüm var ne yapılabilir sizce ?