Sewey Sigara içip hamile kalan Var mi yada içip te boş gebelik yaşayan bense içiyorum ama 3 ay içinde 2 defa boş gebelikten kurtaj oldum
Mavimsii_56 Sewey aman bnce onla alakası yok bnm tanıdıgm var hala icio 4 aylık oldu yani allah nasip edecek gerisi boş bnce
crazymommy Sewey Sigara yumurtalıklara zarar veriyor sağlıklı yumurta ve sperm olmasını engelliyor. Falan kişi 2 paket içiyodu hamile kalıyodu beş çocuğu vardı diyenlere bakma. Herkesin vucudu çok farklı. Ona zarar vermez sana verir
Gmz5560 Sewey hamilelikten önce sigara kullanıyordum hamile kaldım bırakamadım sigarayı azalttım sadece bebeğim 3 ay önce doğdu sağlıklı bir şekilde çok şükür 🤲 içilmemesi tabiki daha iyi ama tiryaki olunca çok zor oluyor
DamlaaaK Gmz5560 gamze valla bu mesajın beni çok rahatlattı teşekkür ederim ♥️♥️♥️🥰🙈🙈 sağlıkla büyüt yavrunu ❣️🧿
Safra5645 İlk çocuğumda içtim sonuna kadar çok şükür bişi olmadı hamileyim yine bırakamadım keşke içmesek ama insan bırakamıyor malesef çok denedim tedavi bile gördüm yok bırakamadım