Yaaa gözyaşım pıt 😥
babyy__ resim ekliyemiyorum 😥
babyy__ nasıl olmuş kızlar
babyy__ ne kadar güzel 😍 minnacık
babyy__ güle güle giysin inşallah
babyy__ ay çok güzel nerde yaptırdınız bende erkek ise net Aras ismini düşünüyorum
babyy__ bi tuluma bakıp ağladınız mı hiç 😥
babyy__ cok guzel gule gule giysin minik😍
babyy__ Çok güzel
Hizligonzales çok teşekkür ederiz 🥰🙏
1prensesannesi__ gözyaşım pıt🥰
1cocuklumom kokostokalar diye bi sayfadan canım
babyy__ Beyaz takımları çok severim, çok hoş olmuş 😍 Sağlıkla giydiresin ❤️
LamiyaCetinkaya amin kuzum inşallah
babyy__ ne kadar fiyat
KuzeyinAnnesi10 350 ye yaptırdım canım
babyy__ nasıl kumaşı yumuşak mı
babyy__ instagramdan mı yaptırdınız
babyy__ çok güzel olmuş sağlıkla gelsin inşallah 🥰 ❣️
babyy__ kargo dahil mi
babyy__ bu takım komple 350 tlmı nere demıstınız sayfanın adını
babyy__ yaaa çok güzel rabbim giymesini de nasip etsin ❤️
Yazmelegi_ aminnn🙏🥰
KuzeyinAnnesi10 evet
1cocuklumom evet canım