Umran_r1103 Göğsümün üst kısmında hep küçük küçük sivilce çıktı yoktu bi anda oldu napsam geçer sizce?
Hafizebirhanim Umran_r1103 sivilce gibi değilde siğil gibimi ? Hani ucu yok kucuk kucuk kabarciklar. Eger oyleyse bendede cok fazla oldu ve hiçbirseyle gecmiyo (:
Hafizebirhanim Umran_r1103 bendede oldu hatta hamileligimde olmayan yerlerimde normal ben bile cikti (: