Selam hanimlar ben gecen Ay kimyasal gebelik yasadim doktoruma ne zaman yine gebe kalabilir diye sordum ( bekleme süresi var mi diye ) hemen kalabilirsin dedi beklememe gerek yok dedi bügün test yaptim biliyorum daha erken evde test olunca duramadim adetime tam 4 gün var gecen ay bu zamanlarda cok gögüslerim agiyordu ve cok afedersiniz gaz vardi simdi hic bi gögüs agrim yok ama gazim var testimin sonucu beni sasirtmadi ve negativ cikti 