minikannesi_ ben yaptırmadım çevremde yaptıran da yok hiçbir pişmanlıkları da yok şahsen. Bana tarama testleri doğru gelmiyor bebek anne karnındayken herhangi bir müdahale zaten yapılamıyor ha Allah korusun bişeyi eksik veya fazla olsa da yavrumuz sonuçta asla aldırmayı düşünmem bu nedenle yaptırmadım. Birde tarama testinde %99down sendromu var denilen engeli var denilen binlerce kişinin bebeği sağlıklı doğuyor. Olumsuz bir durum yoksa bile var diyorlar vehamilelik sürecini mahvediyorlar anne ve baba için. Tabi yaptırana saygım sonsuz ama ben yaptırmadım 😊😌