aycicegi22 11inde transfer oldum iyi kalitede 2 embriyo transfer edildi. Dün kaset test baktım tek çizgi😭 kan tahlilini yarın vereceğim ama çöktüm resmen neden tutunmamıştır? Doktor rahim çok iyi embriyolarda çok iyi hamilesin inşallah demişti…
Nslhn_dyg aycicegi22 cnm umudunu kaybetme 2 kez transfer yaptırdım olmadı birisi tutmadı direk attı vücudum diğeri çift transferdi biri boş gebelik oldu kürtaj oldum. Ve doktorum çok umutluydu hiçbir sorun yoktu tutmaması için . Sonra 1 yıl geçmeden kimyasal gebelik geçirdim spontane ondan 2 ay sonra hamile kaldım 12+0 ım şuanda. Vardır Allah’ın bir bildiği
Mavimsii_56 aycicegi22 kan vermeden daha üzülme bnce bana o testler boş gelio kan en dogrusu cünkü boş yere kendini yıpratma ha bgn ha yarın ne fark edio git ver istersen
gata aycicegi22 bence de kan vermeden moralinizi bozmayın. Ben o testlerden önceleri o kadar çok yaptım ki transferden sonra onu yapmaya cesaret edemedim yine tek çizgi olur diye. Direk kan vermiştim. Siz de kan vermeden kendinizi boş yere üzmeyin
aycicegi22 Yaprak- estrofem band, estrofem tablet, progestan tablet, progestan iğne, kan sulandırıcı tablet, kan sulandırıcı iğne folik asit kullandım
Mavimsii_56 aycicegi22 bana da aynısını demisti 7. Gün Yapmıstım ne bilecek dr yaptırıp yptırmadıgnı😂
Yaprak- aycicegi22 bende tedaviye bşlayacağımda ondan sordum hakkında hayırlısı canım inşallah kanda pozitifi görürsün
aycicegi22 Mavimsii_56 işte dün 10. Gün yaptım ve negatifi gördüm kaset testte😣 kan testi de 12. Gün sabaha yapacağım zaten olsa silikte olsa çıkardı
27r1907 aycicegi22 3 ağustpsta transfer oldum cift embriyo 9 da test yaptım negatif cıktı direk 10 unda kan verdim 33 le öğrendim 11 ağustostu kan vermem gereken gün belki cok kücüktür teste fazla aldırmayin simdi 9 haftalık bebeğim stres yapmayın hic
ikizprensesannesi @aycicegi22 Lütfen kan testi vermeden kendini üzme varsa bebiş etkilenir daha yeni arkadaşımın erken gebelikte çıkmadı iki gün sonra kan testi günüydü kanda çıktı çok şükür belli olmaz yani hele kaset testlerle hiç😊
aycicegi22 ikizprensesannesi burada hep 5. Ya da 6. Günde öğrenenleri gördüm üzüldüm tabi çıkmadığı için sabah ola hayrola🤲🏽
aycicegi22 27r1907 27r1907 ya gerçekten mi rabbim kucağınızda olan günleri de göstersin🤲🏽 heveslendim ama inşallah benimde öyle olur
anka01 2.kez tüp bebek transferi yaptırdım ve bugun test günümdü 1.13 falan cıktı doktorum negatif dedi malesef 😭 kadın doğuma gittim bugun yine ultrason ile bakalım diye o doktor da ilaçlarına devam et 10 gün olmuş daha geç döllenme yaşıyor olabilirsin pazartesi çarşamba ve cuma günleri tekrar kan verelim değerlere göre devam ederiz dedi 😏😔🤔🙄sizce hangisi yapmalıyım transfer sonrası geç döllenme yaşayan oldu mu hiç?