Zeyzey86 Merhaba gebeliğin ilk haftalarında kese aşağıda olup sonra yukarı doğru çıkan var mı 4 +3 haftalık muayenemde doktor kese aşağıda düşük olabilir ama büyüdükçe yukarıda çıkabilir dedi. Şuan tam 5 haftaligim. Başına gelen var mı
Melike_sevgi Zeyzey86 zaten ilk başlarda kese aşağıda oluyor endişe etmeyin rahim ve bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor bu da bi kaç ayı bulur endişe etmeyin inşallah bir sıkıntı olmaz