Kızlar ablam bütün bezleri kullanıp hiçbirinden memnun kalmadığını sadece jenny willyden memnun kaldığını söylüyor. Bende dedim bi bakayım neyse bime baktım 40lı paket 62 liraydı galiba. Bana baya ucuz geldi ordaki çalışana sordum çok satılıyor çok iyi dedi siz ne düşünüyorsunuz