Biz 32+1olduk 2kilo 90 gram. Boyu uzun dedi ama kac olduguu soylemedi. O kadar mutluyum ilk bebegim 43 cm 2200 doğmuştu. InsAllaah bunu kilolu ve sağlıcakla alirim kucağıma.
Sizde durumlar nasıl kislarr? Hazırlıklar bitti mi?
Bndaha hicbirsey hazirlamadimm😣
Bu arada gratiste cok guzel indirimler var