Churcill bebeğim 1 aylık olana kadar günde 6 7 kere yapıyordu büyük tuvaletini,,1 aydan sonra azaldı hiç yapmadı,sonra spaya götürdüm geri yapmaya başladı geri yapmaz oldu 2 kere acile götürdüm lavma ve fitil kullandırdılar çok huzursuz olunca 3 kerede çoçuk doktoruna götürdüm 1 si profosordü hatta yani 3 aylık şuan bebeğim kısacası 2 aydır yapmıyor ek gıdaya gecene kadar normalmiş ben aşırı huzursuz oldum tabiki korktum düşün bu kadar doktorla anca ikna oldum idrar yoluyla atıyormuş dışkılamayı ,huzursuzluk,ağlama,uyumama ve yaparken ıkınma kızarma ağlama yoksa normal denildi canım bana