Yaprakdokumuseverr [silindi] evet tek embriyo , 4AB olması lazım. Ama inanın benim ilki 5AA dı tutmadı. Tamamen nasip meselesi. Elbette kalitede önemli ama olmayınca o da olmuyor.
1prensesannesi__ Yaprakdokumuseverr tebrik ederjm ne guzel bi resim bu boyle saglikla kucagina almakta nasip olsun insAllah 🤲🏻🥰😍😍😍😍
1prensesannesi__ Yaprakdokumuseverr ay hissettirmezmi daha neler neler hissediceksin hepsi daha guzel olcak 😍
Deletedmom_85 Yaprakdokumuseverr ahaaa kardes geliyooor. Maşallah canım gözün aydın hadi tekte tuttu bu sefer şanslısın nasipte varmış yormadi ugrastirmadi elhamdülillah 🥰
Yaprakdokumuseverr Deletedmom_85 ay inşallahhh şu kanda da bi gözüksün rahatlycam 🌝 rabbim tüm bekleyenlere müjde nasip etsin
Kubrabyd5 Yaprakdokumuseverr gözünüz aydın rabbim nasip etmiş sizde sağlıkla bakın kendinize yormayın ilişkiden ev işinden uzak durun🤍