momormom ben malesef coraspirini ve kan sulandırıcı ya geç başlamanın bedelini oldukça erken doğum yaparwk öğrendim.hersey bebegin haftasina uyumlu giderken 21. Haftamda Suyumun azaldigini bebegim besleyen damarda direnç olması nedeniyle bebeğin yeterince beslenemedigini öğrendim. Hamileliğimin başından berli kocaspirin ve oksapar iğne vurinmam gerektiği belirtti.ve 22 haftadan itibaren hem coraspirin hem oksapar iğne vurundum ve erken doğum riskine karşı bir müddet hastahane de yattım.o sürede bana ciğer geliştirici iğne vurdular. Direnç biraz normale dönünce hastahaneden taburcu oldum ama iki günde bir dontora kontrole gidiyordum. Sonra tekrar hastahaneye yatırdılar ve 28. Haftamda bebek strese girdi denilerek sezeryanla erken doğum yaptım. Yani benim hamilelik surecim böyleydi sizin duriminuzda benim durumum aynı olmayabilir ama bir kaç doktora daha gidip sorabilirsiniz, ikili testte , detaylı da bu durumu sorabilirsiniz… Sadece ihmal etmeyin arkasına dusin geç kalmış olmayasiniz…