-Annem ilk 13 hafta bulantı kusma ne ararsan vardı ömrümden ömür gitmisti resmen 🤭 O değilde baya bı ağırlaşmışım artık malum gobegim bağımsızlığını ilan ettiğinden yataktan kalkarken ekstra bı efor sarf ediyorum 😂 Sizde durumlar nasıl kizlarr ☺️
aysenur30a -Annem 32+2 bugün :) karnım çoğu kişiye göre bi tık daha küçük ama yinede çok zorlanıyorum yataktan kalkarken :( çok yoruluyorum. Bazen bebeğin ayağı bişeyi toplanıyo mideme nefes almamı zorlaştırıyor. Bir an önce doğsun istiyorum şimdiden 😁
Momnesrin 30 +5 🩵👼 bende aynı şekilde agirlastim ve minik tekmeler iyice sertlesmeye başladı 🥲sabırsızlıkla kucağıma almayı bekliyorum 🫠
-Annem Momnesrin O bizi tekmeledikleri minik ayakları öpe öpe ısırmak istiyorumm 😍 Sağlıkla kucagimiza alırız inşallah 🙏🏻
-Annem aysenur30a Küçük olsun aman boşver koca gobekle emin ol herşey çok daha zor tecrübe konuşuyor 🤭 Yatmak on numarada yattigin yerden kalkmak cidden zor 😂 Benimkide içerde bayrak gibi dalgalanıyor 😂 Tekme atması inan sorun değilde böyle dalga dalga hareketleri acayip huylandiriyor beni o içerde ben dışarda şekilden şekile giriyoruz 😂🤭
Ireeeeem 32+4. Kasık ve kalça ağrısı.. çok sert tekmeler. Size de oluyor mu bilmiyorum kızlar ama çocuk sanki içimde bir alev topu gibi hissettiriyor sanki UFO yutmuşum gibi içten içten ısınıyorum yanıyorum adeta 😅
-Annem Ireeeeem Benimde bu aralar hafif hafif bel ağrılarım başladı 🥲 Ahahah iremm Allah iyiliğini versin o nasıl benzetme 😂 Bende öyle birşey olmuyor yani en azından şimdilik,🤭