Zeynebiga Kırıkkale tıp hastanesinde dogum yapan var mi? Dogumdan sonra oda kosullari nasil oluyor refakatci kalabiliyor mu. Ayrica normal dogum istiyorum ama sezaryen icin zorluyorlar mi.
Nemesis- Zeynebiga hijyenik degil diye duydum bende arastirmadayim berk uygur a bir bakacagim yaşamda
Aysegulmer Benım arkadasım doğum yaptı ama ben oyle oda gormedım ıkı kısı dıp dıbe perdeyle ayırmıslar bıde kıza yazık kaç saat sunı sancıyla acı cektırıp sonra sezeryana aldılar