sdkln Kızlar biz bugün 12 haftalık olduk şimdi merak ettiğim bişey sorcam size☺️ İlk trimester dönemi artık bitmiş oluyo mu yoksa tam 90 gün 3 ay dolunca mı bitiyo? Tek derdin bu mu yazacaklar varsa hiç yazmasın lütfen biraz tarih takıntım var ve merak ettim hepsi bu😀
Muhammedamine sdkln 2.trimester sanırım 14. Haftada geçiliyordu programda yazacak zaten 1. Trimester bittiğinde
sdkln Muhammedamine 1. Trimester sona erdi yazmış aslında ama tam 3 ay dolmayınca merak ettim canım teşekkür ederim ☺️
Pamugum sdkln evet canim oyle yaziyor ama ustte hala 1 yaziyor bende 12+3 um o yuzden hatirliyorum o yazyi
Muhammedamine sdkln hiç üşenmedim baktım 14+0 da yani 98 günlük gebe iken 2. Trimester a geçiyorsunuz ayrıca 3. Aynız da o zaman doluyor😊
ebru23 sdkln he evet bendede oyle yazdi erkenden o yazilari bende takip ediyorum ama sonradan 2. ye gecti
sdkln Muhammedamine Tebrikler 1. trimester döneminiz sona erdi. Aynen bu şekilde yazıyo canım ama internettede dediğiniz gibi yazıyo daha bitmemiş sayıyım ben o zaman 😀
sdkln Muhammedamine Teşekkür ederim canımm ☺️ Bende 90 günü 3 ay olarak hesaplıyodum 98’e gelince mi doluyomuş hep kafam karışıyo zaten bu tarihlerde😀