Aysem2 Siz neler hissediyorsunuz? Bende ateş yüksekliği hafif bulantı hissi kasık ağrısı var ve sürekli karnımın alt kısmından ses geliyor gaz sorunu yaşıyorum ?
Mihranur Canım benimde bat 24-25 gibi 6 gün önce kan verdim 1.20 çıktı bu sabahta kahverengi akıntım var bakalım adet mi bebek mi kasığımda sol tarafımda ağrı var birde gaz durumu bende de oldu arada da mide bulantısı yaşadım
Aysem2 Mihranur canım hadi inşallah gebeliktir, erken vermişsin kanı sanırım bende bu haftasonuna kadar bekleyecem regl olmazsam kan veririrm
Mihranur Aysem2 evet canım belki çıkar diye heves etmiştim inşallah ya hepimiz için güzel haberler alalımmm