Aynurkrm Merhaba,ben Ekol Hastanesi’ne gidiyorum doktorum Gürsoy Pala…Kendisini öneririm gerçekten çok iyi ve alanında başarılı biri. Perinatoloji uzmani ve doçent zaten. Doğumuma 3 hafta kaldı ve inşallah bu süreci beraber atlaticaz diye çok sevinçliyim🌺 muayene ücreti 1150 lira sigorta yoksa,varsa 850 lira..Çalışanlar da çok güler yüzlü ve sabırlı. İstersen bir kez giidp deneyebilirsin.