Kızlar gece hariç 1.5 saattir çok kötü sancım var. Gece 4 saat uyudum onda da 5-6 kere uyandım. Ağrı regl ağrısının çok daha kötüsü ve belimden belimden geliyor. Yaklaşık 15-20 dk da bir geliyor ama kaç dk da bir tam bilmiyorum. Bu arada 41+0 haftalığız bugün. Sancı yaklaşık 1 dakika falan sürüyor geri geçiyor. Bu doğum sancısı mı? Birde bu düzenli sancı dedikleri gerçekten düzenli mi olması lazım? Her sancı aralığı gittikçe kısalması mı lazım?