Gulbahar47 Kızlar 27 haftalık oldum bebeğim gün içinde çok hareketliydi dün tetanoz aşısının 1.dozunu oldum dünden beri bebek hareketlerinde azalma oldu bu normal mi aşı sonrası bebek az hareket ediyor diyorlar başına böyle bir şey gelen oldu mu
Tomris-anrs Gulbahar47 Bende de 2 dozda ertesi gün az hareket etmişti ama bir sorun çıkmadı, gayet sağlıklı ilerliyor. Aşı sonrası yetişkinlere bile ağırlık çöker diye düşünerek endişe etmemiştim
Derinnmom Gulbahar47 bende 18+4 oldum sağlık ocağı 7.haftada çağırdı eğer hareketleri hissedersen gel aşı yapıcaz dediler, ben hareket gibi birşey hissediyorum ama emin değilim genel olarak sağ tarafımda birşey oynuyormuş gibi hissediyorum ve özellikle de geceleri
Gulbahar47 Smyye0303 evet benim kayıtlı olduğum sağlık ocağı çok sorumsuzdu aramadılar kaç ay geçti uzaktı gidemedim ben aradığımda bakmadılar telefona kaydımı başka bir sağlık ocağına aldım orda yaptılar
Smyye0303 Gulbahar47 şaka gibi ya saçmalığa bak sorumsuzlar doktora sordunmu peki bu haftada aşı vurundugunu falan. Elbette bebekte hareket azaliyo büyüdükçe ama asidanda olabilir düzelir bol bol tatlı ve sola yatma yaparsan zaten daha çok hissedersin bide ayakta çok durursan uyuyor genelde oturup yatınca geceleri daha çok hareket ediyorlar sipalar
Smyye0303 Gulbahar47 ben 22 haftalık hamileyim bı gün bak iş güç derken ayakta olunca hiç etmedi akşama kadar otursamda etmedi akşam yattım öyle etti hareket hiç yapmamasindan iyidir
Cekilmezbirkiz Beni de aramadılar ya 6 sene önce 3 doz aşım vardı ondan mı acaba? 33+2 olduk zamanı geçti mi acaba
gamzecgr Gulbahar47 ediyor bence de kesinlikle 2 gün oldu 2.dozu vurulalı sakinler 2 gündür hareket var ama normale göre daha az
cokbilmismom Bu aşı zorunlu mu arkadaşlar ben bu yaşıma kadar tetanozluk bir durum yaşamadım hamilelikte olma ihtimaline karşı mi vuruyorlar bunu başka hangi aşılar vuruluyor benim ilk gebeliğim ve çok yeni hiç bir şey bilmiyorum daha tam araştırmadım
gamzecgr cokbilmismom zorunlu değil ama son 10 senede tetenoz yaptırmadıysaniz yaptırın derim genelde çoğu kişi tetenozla ilgili bir sıkıntı yaşamamıştır ama dogumda metal malzemeler kullanıyor ondan mikrop kapilmamasi için yapılıyor
1woramy cokbilmismom canım bebeğine antikor için gerekli bir aşı aynı zamanda dikiş v.s olursa sende iyileşmesi daha erken sürüyor ben 2 doz oldum ilk doz bi 3 gün kadar hafif acıdı 2.doz hiç acımadı 3.dozda doğumdan 15 gün sonra vurulacak 🥰
cokbilmismom gamzecgr anladımmm onu hiç düşünmemiştim tamamdır teşekkür ederim bugün sağlık ocağına gebelik kaydımı yaptıracağım onlar yönlendirirler artık ❤️
gamzecgr cokbilmismom rica ederimn tabi 19.haftada ilk doz ondan 1 ay sonra 2.doz yapılması lazım aklınız da olsun 💐