hiperaktifanne ZumrasMom_ sancın kıvrandırıyorsa ve ara ara nefes aldırıp tekrar giriyorsa doğum belirtisidir. Beline ciddi ağrı girebilir. Ama bazıları ağrıyı anlamaz, kanamalı yada şeffaf yoğun akıntı varsa açılma olabilir. Sümüksü bir yapıdadır
aysee-yakupp01 Eğer belinden kasıklarına düzenli sancı varsa gerçek doğum sancısı demişti doktorum düzensizse dinlendikçe duş alınca geçiyorsa yalancı sancılarmış
ZumrasMom_ hiperaktifanne arada bi şiddetli oluyor uzun süre sonra geçiyor kanama akıntıyı da kontrol ediyorum sık sık bi şey yok henüz
hiperaktifanne ZumrasMom_ o zaman henüz bir şey yoktur. Ama tavsiyem içim rahat etsin dersen git doktoruna bi baksın. Ben sana bir şey olmaz desemde için rahat etmeyecek
Tatar59 ZumrasMom_ bisey yok. Ağırlıktan dolayı yük biniyor kalça kemiğine. O ağrıya sebep oluyor ben de yaşamıştım.