Biricikkk Selam kızlar , biz laboratuvar bebesiyiz daha 14 günlük pıtırcık , ikinci denememiz de tuttu . İlk beta değerimiz 136 , ikinci 220 , üçüncü de yarın umarım güzel gelir .. biz ne durumdasınız .. ❤️
Evinaram Biricikkk bizde laboratuvar bebesi taşıyoruz 22 haftalık olduk 4. denememizdi sağlıkla gelsinler
Tubamsl Benimde ilk denemem tek embriyo kondu 3. gün embriyosu şu an 6+5 haftalık olduk 🤰 Salı günü kalp atışları için gideceğiz ❤️