Cekilmezbirkiz Ebrubysl ağdaya gidiyorum bikini bölgesi için hele doğum öncesi doktor yasaklamadıysa büyük kolaylık çok rahat ediyorsunuz
Merveylmzz AsyaCngz55 Aynen ve o kadar tertemiz olmaya gerek de yok bence.Bende jiletle 2 3 günde bir alcam
karanmom Ebrubysl 3 hafta sonra randevum var 36 haftalık oluyorum ağda yaptircam kuaförde oda beni getirir herhalde doğuma kadar diye düşünüyorum onun öncesinde hep jiletle almak zorunda kaldim
Ebrubysl karanmom ya bende jiletle yaptım hamilelik boyu zaten lazerden sonra agdaya başlamayı onermediler şimdi işte kuaföre gitmeye biraz o yüzden çekiniyorum çünkü jilet çok çıkarıyor o halde onlara aldırmak istemiyorum
Mom_83 Sir ile aldırıyorum kuaföre zaten hormonların etkisi mi nedir azaldı ve geç çıkıyor şuan ayda 1 epey götürüyor beni inşallah sonuna kadar da öyle gider
ikotrtn Ebrubysl ben kuaföre gidiyorum en kolayı o geliyor bana jilet hemen çıkarıyor evde kendim denesem göremiyorum
Beyzanrrr Ebrubysl hep agdaya gidiyorum jilet çok çıkarıyor kremler zararlı en iyisi ağda kuaföre gidiyorum hem tertemiz oluyor hem 1 ay idare ediyor
karanmom Ebrubysl lazere bende gittim makine ile alın diyordular erkeklerin kullandığı traş makinesi aynı jilet gibi bende çok yok ama genede aldırmak lazm
Gulcan0643 Ebrubysl yıllardır ağda yaptığım için tüyüm çok çok az artık hamileliğimden beride sürekli aynı ağda salonuna gidiyorum
Gulcan0643 Ebrubysl kesinlikle lazeride denedim ama asla memnun kalmadım ama ağda öyle değil asla yarı yolda bırakmıyor 😂
Ebrubysl Gulcan0643 lazer kolda bacakta çok iyi o konuda netim kolumda bacağımda dokuz aydır tık yok ama bikini öyle mi ah ahhh 😮💨😮💨😮💨
karanmom Ebrubysl kız utanma ben hiç gitmedim hayatımda agdaya evde kendim yapardim şuan umrumda değil 😂
mugeb123 Ebrubysl valla ben bugün denedim ama elim kolum uzanmadı göbeğimden 😂😂 3 hafta sonra doğumum sanırım annem yada ablamdan yardım almam gerekecek eşimden utandım nedense 😂😂