Zehross03 Günümüz bugün bebeğim ne yaparsam yapayım uyanmıyor sarılık olmuş göğüslerimde kitle kitle oldu sütler elimle sağamıyorum emzirme danışmanına gittim o sağdı ama evde yaptığımda olmuyor manuel pompa var oda sertleştiği içinmi bilmiyorum çok yavaş çekiyo bazen hiç çekmiyo parmak şırınga yöntemine alıştı bebeğim uyurken zaten tutmuyo mememi ağlarken verince tutuyo onuda 5 dk sonra uyuyunca ağzından çıkıyo çok kötüyüm göğüslerim çok şiş sağım bile fayda etmiyor elektrikli pompa alsam işe yararmı bi çözümü yokmu kızlar sürekli ağlıyorumm emmiyor beni biberonmu versem😭😭😭
Nazlimom Zehross03 göğsünüzü yumuşatmak icin duşa girip ovalayın, eğer durumunuz müsaitse elektrikli pompa alın işe yarar , bebeğinizinde bezini açın uyanıyosa hafif yüzünü ıslatın ayağını gıdıklayın biz öyle yapıyoduk saat başı emziriyordum
ElifKarata Zehross03 bebeğin topugunu cimcikle biraz uyandırmak için pes etme memeni ısrarla ver canm manueller pek işe yaramıyor daha da acitip yara ediyor otomatik alabiliyorsan onu dene .bide mama vermeyin diyorlar genelde hastanrler de ama ac sa emmiyorsa vermekte fayda var diye de düşünüyorum
serapbttl Zehross03 imkanınız varsa bir elektrikli pompa alın sağma öncesi göğüslerinizi ılık su ile yıkayıp hafif masaj yapın emzirme esnasında bebeğinizin ayaklarını gıdıklayıp vey hafif cimdirip uyandırın veya üzerini çıkarın uyansın uyku konforu bozulsun göğüslerinizi boşaltmazsanız mastit olabilirsiniz oda zor oluyor ateş ağrı acı 😔
Bernasnli Zehross03 elektrikli al masaj yapar sağar rahat edersin maddi durumun yetmezse dolap uygulamasına bak ordan al mastit olursan daha kötü
Zehross03 Nazlimom yapıyorum ama asla uyanmıyor şimdi aldım deniycem eve gidiyorum sürekli kompres yapıyorum sağıyorum rahatlıyo ams 10 dk sonra tekrar dolup taşlaşıyor
Zehross03 ElifKarata mamaya gerek yokki sağıyorum zaten birsürü oluyor ama biberonla vermek istemiyorum şırıngayada alıştı kolayına geliyor memeyi tutsanada 5 dkda uyuyo geri çıkıyo :(
Eslem2112 Zehross03 bebegin ayagini gidiklayin elektrikli süt pompası anca sagabilir manuel pek işe yaramiyor ilkin almaması normal sonrada aliscak ama ısrarla memenizi verin
Eslem2112 Zehross03 yanaklarını hafifçe sıkın uyandırmak için elinizden geleni yapın sarılık fazla belki ondN
Denizyadaaras Zehross03 sakın pes etme sonra çok pişman olursunuz. Üstünü soyun altını açın bebegin topuklarıni sıkın uyumamasi için. Elektrikli pompa ise yarar evet. Dustada elle sagip bosaltabilirsiniz.
Zehross03 Denizyadaaras pes etmiyorum biberon vermemeye çalışıyorum ama şırıngaylada memeyi unuturmu Sütüm çok boşaltıyorum 10 dk sonra gene taş gibi oluyor ağrımaya başlıyor
Ilkay08 Elektrikli ala biliyosan elektrikli al makine bende oyle sagıb hastaneye gönderiyorum benim bebişim küvezde elektrikliler daha iyi
PrensesAnnesi- Pes etmeyin biberonsa biberon yeter ki sarılık olmasın öyle bir iki gün biberon vermeyle bebek alışmaz merak etmeyin göğüslerinize sıcak suda masaj yapın ve sürekli sağın elektrikli pompayla yoksa çok acı çekersiniz aman mastit olmayın bezini falan açın uyansın izin vermeyin uyumasına
Zehross03 PrensesAnnesi- elektrikli pompa işe yaradı şükür bebekte biraz daha emebiliyo göğüs boşalınca sanki
anapanda12 Zehross03 hangi şehirde siniz bilmiyorum ama eğer imkanınız varsa şu Karadenize özgü karalahana varya göğsünüze ondan koyarsanız mastit için iyi oluyor benzer bir durumu 2 ay önce yaşadım çok berbat ve can yakıcı ama pes etmeden emzirmeye devam edin zaten şu sıra midesi küçük o tuttuğu 5dkda kârdır yani ne içebildiyse sağım yapmaya devam edin ben manuel olanı kullandım yenidoğan yorgunluğu demişti sağlık ocağında ebemiz henüz yeni doğduğu için onun yorgunluğu da var bebekte o yüzden kuvvetle sürekli emmeyebilir büyüdükçe emmeye devam ettikçe çenesi güçlenip sütleri bitirecek