Meryemin_annesi avukatanne1 hic bir sey bat 30 Dun test yaptim negatif Sen hayirli haber alirsin amin Beni de etiketle cikinca🌸
balbadem1 avukatanne1 bat 29 görünüyor uygulamada 15inde doktor kontrolüm vardı yumurtalama gördük Klomen kullanmıştım bekliyorum henüz birşey yok 🥲
Patito__ avukatanne1 benim bat 29 canm suan cok erken yani cikmamasi kesin anlamina gelmez bukdr erken kan vermemek lazim. Zaten hamilelik ciksw bile sonra eziyet oluyor yukselckmi ck az problemmi var vsvs
avukatanne1 Meryemin_annesi bende açık pembe bi damla kan gibi geldi 2 gün yerleşme kanaması mı diye düşündüm ama kan testi negatif
damlalmila2017 Benimde bat 29-30. İlk kez ovulasyon testi kullandım bu ay. Bakalım heycanla bekliyorum bende☺️
dnzasl Kızlar yumurtanız hangi gündü. Ben erken yumurtladım bu ay o yüzden adet günümü tam kestiremiyorum.2 kez test yaptım ama negatif umut var mı acaba hala ☹️ Sat 29 ağustos Yumurtlama 8 eylül