Evet canım bir hafta oldu Serklaj olalı benim duphaston içiyorum ben aynı görevde günde 3 kez içiyorum onu bunu da fitil olarak verdi işte sabah akşam etkisi daha çokmuş çok az ittirince gidiyo onda sıkımtı yokta gece yatarken birden akınca tedirgin oldum etrafı su gibiydi ortası beyaz tortu su gibi görünce bi korktum hani eriyince su gibi de gelir mi diye