Kızlar herkese öncelikle günaydın🤍 biz eşimin işi dolayısıyla afyonda yaşıyoruz ikimizinde ailesi Amasyalı 15 günlük izinde memleketemize geldik. İlk geldiğim gün hiç bir şey yoktu normaldi ayaklarım ama bugün 2. Gün şişti 27 haftalık hamileyim doktor yola çıkmamda bir sorun görmediği için yola çıktık aslında dikkat ettim oturmama molalara ama yinede şişti🥹 daha önce böyle ayak şişmesi gibi bir sorunum olmadığı için bilgi almak istedim bu ayak şişliği nasıl geçer 🥹