Kızlar doktor decavit ve feramat diye demir ilacı yazdı 17 haftalığım ama bunları kullandığımdan beri maf oldum kusma ishal oldu sonra ishal hemen geçti fakat bir gün sonra gece göğüslerimin ortasında bi çarpıntı başladı 5 dk da bir çarpıntı oldu yattım uyudum ertesi gün birşey yok akşam olunca tekrar göğüste çarpıntı yattım uyudum ve sabaha karşı sol baş boyun ağrısıyla uyandım bugün ilaçları içmicem bakalım dün demir ilacını da içmedim ama kalkıp acile gidicek bile mecalim yok ağrıdan eşim de çalışıyor