1 buçuk yıl önce eltim aynı olmuştu, hastanedeyken doğum için yatışı verildi covid testi alındı ama doğumunu yaptı daha doğumhanedeyken öğrendi ki covid testi pozitifmiş. Odasına gelince hepimize söyledi odaya gelmeyin test sonucum pozitifmiş dedi. Ama çok şükür kendisine de bebeğine de bir şey olmadı şimdi 1 buçuk yaşında 😊