Aylaayla
Kızlar bu akşam kanal olacak bir dişime büyük dolguluk bir dişti iki kere düzeltildi ama sorun devam ediyor diye kanal ve kaplama yapacağım dedi doktor. Daha evvelden yaptıran var mı sorun olmaz değil mi? Doktor yaptırabilirsin dedi ama içim bi rahatsız. 17+5 im şuan