mhmtsmy Kızlar 25 w gebeyim ve ferrum hausmann fort hap yazdı aile hekimim 1 kutu bitmek üzere.oroferon daha iyi diye duydum .oroferon kullanan var mı?gebelerde güvenli mi? Gene ferrum mu yazdırsam?
Bsr_0 mhmtsmy ben gynoferon kullandım 1.5 kutu bitene kadar çok iyidi ikinci kutunun yarısında aşırı bulantı yapmaya başladi ağzıma kan tadı kan kokusu gelmeye başladı ilacı bıraktım keçiboynuzu pekmeziyle idare etmeye çalışıyorum faydası oluyo denedim
1anneseyma mhmtsmy ben şişeler kullandım ama pek etkisi yol o da ferrum kanız yağıyor diye. Ama şimdi tekrar ferruma döndüm. Kan için bol siyah üzüm yiyebilirsin kuru üzüm yada ıslak üzüm farketmez