JEFF 15 ay geçti sezeryanımdan , şu an 7 aylık hamileyim , bi kaç gün önce igne gibi batıyordu o kesige Bu gece kesigin içi agrıyordu , yaşayan var mı böyle bir şeyi Doktora gitmeli miyim acaba
HilalYlmz JEFF ayaklarını üşüttüğün de sızlama şeklinde hafif ağrılar oluyor 2 sene oldu hala ara ara oluyo
myangelson JEFF benim doktorum sezaryenin üzerinden 2 sene geçtikten sonra hamile kalınmasını öneriyorum ben demişti senin de bebek iyice büyüdüğünden dolayı oluyordur doktorun dikislerine derisine falan bakmıştır bir sıkıntı var mıydı muayenede
Skarakas JEFF tam dikiş yerinizdemi oluyor ağrınız ya da sızlamanız? Benim de 3 yıl geçti dikiş yerime yakın yerde içeriden acı hissediyorum çok ayakta kalınca biraz yürüyünce. Yaşam kalitemi çok etkiliyor dr magnezyum verdi 3. Gün olacak kullanıyorum bakalım geçecek mi henüz aman aman bir değişme yok. 😵💫
Egeminannesi JEFF bende oğlum on aylikken hamile kaldım smdi 19 aylık bende 35 haftalık hamileyim benimde oluyor bazen
JEFF Skarakas İlk önce dikiş acıyor diye düşündüm , bi taraftanda yok dikiş degil içi agrıyor diye düşündüm Sonrada aklıma içerde de kaç tane tikiş oldugunu hatırladım Son günlerde bebişi çok kucagıma alıyorum Ayagıma aldım gecede ondan sonra acıdı içi