Kivircikkuala merhaba post üzerinden uzun süre geçmiş görür müsünüz bilmiyorum ama şu an bende sizin sürecinizi yaşıyorum sol yumurtalıkta 3 cm basit kistim var karın ağrısı şikayeti ile gitmiştim kistin neden olduğunu söylemişti doktorum ve ilk ay duphaston diğer reglin 3.gününde de Yasmin yazdı kullan gel dedi ilaç perşembe günü bitiyor sizin kistiniz erimiş miydi, daha sonrasında gebelik oluştu mu nasıl bir süreç yaşadınız paylaşırsanız çok sevinirim