bugün acile geldik ve bebekte gelişim geriliği olduğu söylendi kilosu az 2560 gram ve suyumun sınırda olduğu söylendi . Yatışım yapıldı kontrollerim sağlandı normal doğum ilerleyen gebeliğim son dakika sancıların azlığına ve olmayışına bağlı spinal sezaryana döndü . İkimizde sağlıklıyız 2560 gram doğdu kan sekeri iyi suan hiçbir sıkıntımız yok şükür . Paylaşmak istedim , tüm anne adaylarına bebek sahibi olmak isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın Allah 🙏 biz artık büyüyücez ❤️