prensinannesi2024 İkisinin arasında kararsız kaldım sizce en çok hangisi iyi emzik konusunda ilk deneyimim
Habibee1 prensinannesi2024 bips almştım 0 6 ay ama bana göre çok büyüktü bebeğim sürekli öğürüyodu ve ben oğlumda emzik tutturamadığımdan kızımın tutmasını çok istiyordum sonra avent aldm 2 aylık kadardı kızım birkaç denemede tuttu avent tavsiye ederim şimdi oğluma hamileyim ona da avent alcam
Habibee1 prensinannesi2024 bips almştım 0 6 ay ama bana göre çok büyüktü bebeğim sürekli öğürüyodu ve ben oğlumda emzik tutturamadığımdan kızımın tutmasını çok istiyordum sonra avent aldm 2 aylık kadardı kızım birkaç denemede tuttu avent tavsiye ederim şimdi oğluma hamileyim ona da avent alcam
prensinannesi2024 Aseer bende kararsız kaldım hastaneden itibaren vereceğim için iyi olsun 6 aya kadar kullansin aventlerin 0 6 ayı hep ağızları aynımı
prensinannesi2024 Habibee1 bende avent alayım bunların aventlerin ucu hepsinin aynı oluyor demi değişmiyor sanırım
HilalYlmz prensinannesi2024 Avent almıştım ama bibs tutttu oğlum bibs biraz maliyetli oluyor her ay değiştirmek gerekiyor çünkü kauçuk olduğu için şişme yapıp büyüyor kısa sürede
Minikperi prensinannesi2024 bibsin bir ömrü var gereksiz pahalı ayrıca da her benek tutmuyor. Avent candır 💕
gmzela1605 Damaklı tercih etmelisiniz bibs olsa bile damaklı olanı alın , ben avent aldım , ilk çocuğum bibs tutmadı avent tutmuştu
hilalaktascelik prensinannesi2024 İlk baştaki çok iyi ben de ondan aldım Avrupa’da doktorlar da ondan veriyormuş internet sitesinde öyle yazıyor