03ekim Kızlar merhaba dış kulak iltihap nedeni ile sağ kulağım şişik ve ağrı çok var yutkunamıyorum bile dünden beri geçmedi parol aldım sıcak uygulama yaptım olmadı ne yapmam lazım 34+6. Yız
Minigiim-vebenn52 03ekim antibiyotiksiz geçmez ki ya kulak doktoruna git belki bitkisel solüsyon verir
03ekim Minigiim-vebenn52 öyle yapcam randevum yok acilden gideceğim oksibor kullandım oda fayda etmedi ve diğer kulağıma da geçiyor galiba çok ağrıyor
Minigiim-vebenn52 03ekim doktora sormadan hiçbir ilaç kullanmasaydın keşke bende sürekli kullandığım bitkisel bazlı antibiyotiksiz bi ilaç vardı onu kullanacaktım ama eczacı kullanma ne olur ne olmaz demişti acilden gidince ilgilenirler umarım