1 gün önce dişimi çektirdim. tabii ki o dayanılmaz ağrılar gitti ama sanki çekilen yerin yanındaki diş ağrıyor gibi geliyor. artık dişimin ağrımasından çok korkuyorum diye psikolojik olarak mı böyle hissediyorum çekilen yerdeki diş eti mi acıyor yoksa gerçekten dişim mi ağrıyor off kafamda deli sorular