Kızlar 3 senedir çocuğum olmuyor 4. Yilimin icindeyim. Ve bu süreçte ne öğrendim biliyo musunuz ?
Ben ilk evlendim,ilişki korunmasız oldu kesin çocuğum olur şimdi diye sevinip havalara ucardim. Testler yapardım negatif olurdu adet olurdum ve böyle böyle her ay denemeye devam ettikçe Allah Allah dedim. Hani içim okadar heves doluydu ki ve bu işi okadar kolay zannediyordum ki.. Sonra zamanla doktora gitmeye başladım ve tahlillerim yapılmaya başlandı ilk tahlilimde tiroitimin olduğunu öğrendim ilaç kullanıyorum 3 yıldır. Neyse daha sonra rahim filmi filan derken. Artık iyice içindeydim bu işin. Şuan bırakın cocuk olmasını kadın hastalıkları erkeklerde olabilecek bütün faktörleri bilir oldum her bir ayrıntısını.. Çünkü bu dert insana bunları öğretiyor. Herbirini bilmek öğrenmek gerekiyor.
Happy mom uygulamasına kaç testler attım, kuruma çizgilerini olumlu zannettim,ne kanlar verdim, doktorum sonra klomene başladı 6 defa denedik olmadi. Birinci aşılamami oldum oda olumsuz oldu. Şimdi iyikincisini olucaktim kist vardı bu ay iptal oldu.. Ve ben artık şunu dusunmeye başladım biz cabalicaz tabiki ama biz istediğimizde değil Rabbim bizi hazır gördüğünde vericek o evladı bize. O yüzden ferah olmaya çalışmamız lazım. Biliyorum çok zor.
Ama belkide herşeyi zorlaştıran bizizdir.. Çünkü artık çok yoruldum oluyorsa olsun olmuyorsa vardır rabbimin bı bildiği.. 🌟
İyi geceler 🌙