cic036 gebelik şekerinin kilo ile ilgili yok ne yazık ki. Endişelenmeyin. Gebelik sonrası her şey normale dönecek. Ancak bu süreçte şekeriniz çok yüksekse dengede tutmak için yapılabilecek tek şey insülin uygulanmasıymış. Endokronolojiye muayene olacaksınız, eğer değeriniz diyet ile dengeleyebilecek durumda ise önce diyet ve şeker takibi verebilirler. Yaklaşık 2 hafta takipten sonra diyetin işe yaramadığı görülürse insülin başlanabilir. Eğer ilk değeriniz çoook yüksekse direkt insülin de verebiliyorlarmış. Olurda bu süreci ihmal ederseniz bebiş kilolu doğabilir, suyu artabilir, erken doğum tetiklenebilir, bebiş bu nedenle küvezde kalabilir, göbek bağı kesildikten sonra bebişin şekeri aniden düştüğü için uyanması zorlaşabilir gibi etkileri olduğunu söylemişti doktorum. Bu nedenle lütfen dikkatli olun🙏🏻 Umarım sağlıkla kavuşursunuz 🌸🌸🌸