Kızlar kızlar….
Hepiniz biliyorsunuzdur her yerde herkes sola yatın sola yatın diyor hamileyken. Ben gebeliğin başından beri dikkat etmeye çalıştım hep soluma yattım. Şu an 30+2 olduk çok şükür. Ama ben sola yattığımda bebek hareketleri kesiliyor. Sağıma dönüyorum bebek hareketleniyor. Bir de soluma yattığım zaman karnımın sol tarafı acır gibi oluyor. Arada sağ yapıp geri solluyorum 😂 son kontrolde doktorum da sola yat dedi bende bişey demedim. Gerçekten hepimiz sola mı yatıyoruz yaa yok mu ben sırt üstü yatıyorum yok efendim sağım da sağım diyen 😂