Halise88 37+0 acil sezaryana alındım ,bebeğin kalp atışlarından dolayı .Doktor stresli bir bebek dedi solunum sıkıntısı varmış küveze aldılar dua edin lütfen .Var mı benim gibi aynı durumu yaşayan
Kayaozge Halise88 Canımm çok geçmiş olsun sakın üzülme bol bol dua et bende sezaryan oldum bizde de solunum sıkıntısı vardı çok hızlı nefes alıp veriyordu yoğun bakımda kaldı ama çok şükür ki düzeldi. Sende üzülme sütün gelmez bak Rabbim şifa versin
Mry02 Halise88 aynı şeyi bende yaşıyorum şuan rabbim yardımcımız olsun ne hissedecegimi bilemiyorum elim kolum bomboş 😔
Halise88 Mry02 sizin neyden aldılar küveze ,benim bulunduğum hastanede küvez yok bebeğimi merkezde bir hastaneye götürmüşler 4 de doğum yaptım bebeğimi daha hiç göremedim