Sidelya Adetim biteli 2 gün oldu iğne batıyomuş gibi oluyo yaklaşık 5 10 dakika boyunca aralıklarla sürüyo. Yaklaşık 2 saatte bir de tekrarlıyo. Daha önce yaşayan var mı neden oluyo acaba. 🙄
Derin_34 Sidelya benimde olmaya başlamıştı 31 den itibaren şuan 34 üz akıntın vs normalse domtor sıkıntı yok dedi hatta sağdan sola dönerken herseferinde ağrım oluyo normal dedi doktorum baskıyı şidettli hissediyorum yani anlıycağın
Gulsummldr Sidelya iki aydır yaşıyosan enfeksiyon olabilir. Ben bugün batma var dedim. Hemen fitil verdi mesela.
Sidelya Kumral60 akınto koku hiç bi şey yok sadece bu iğne batması var. Zaten çok su tüketen biriyim geçen ay da böyle olmuştu 2 aydır iğne batmaları yaşıyorum
Kumral60 Sidelya Bende de oluyordu ama cok nadir canm gecmezse bir doktora gidince sor icin rahatlasin.
Sidelya Derin_34 ben daha hamile değilim ama. Hatta bu batma yüzünden geçen ay hamileyim zannettim ama günümden 1 gün sonra adet oldum.
Sidelya Gulsummldr bunun dışında enfeksiyon belirtisi olabilecek hiç bi şey yok bakalım pazartesi doktor söyler ben de burdan yazarım yine durumun ne olduğunu 😊
Sidelya Amargi_nes malesef hamile değilim adetim biteli 3 gün oldu 🙄 hamilelik belirtisi de olamaz daha yeni bitti ne bu ben de anlamadım 😅
Sidelya Amargi_nes önemli değil 😅 bu ay hamile kalırım inşallah da farklı dertlerle yine gelirim buralara karşılaşırız 🙈😅
Sofita Sidelya bana da olurdu arada sirada ama kontrollerde bir sey cikmamisti. Sonra olmadi bir daha