Şimdi şöyle anlatayım
Mesdeniz şöyle oldu benim ilk testimde sonuç 0,01 çıktı sonra aradan iki gün geçti 2ye yükseldi doktor hamile değilsin ama bu değerin yükselmesi şüpheli bi durum dedi sonra bana 15.de bidaha gel dedi regl oldum aradım 15.de gel be olur ne olmaz bakalım dedi şüpheli bir durum falan hamile olbilirsin dedi ama yinede bilemiyorum 😳