cnsdln-18 Bende 28+3 de bebekte taşikardi ve tansiyondan doğum yaptım. Bebeğimin kilosu falan yerindeydi doktorum haftabaşı vermişti doğum tarihini, sonra 2, 3 gün riske atmayalım diyip 2 gün sonrasına almıştı. Ertesi gün de çıkmıştım, Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin, hayırlı doğumlar